در شکایت «خواهران دانشجوی حزب الله» به قوه قضائیه مطرح شد:
 
تقاضای مجازات شلاق وحبس برای «لیلا حاتمی»
 
 
این جمع انقلابی همچنین به دلیل «جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی» ملت غیور و شهید پرور ایران توسط این هنر پیشه ، خواستار اعمال مجازات شلاق مندرج این ماده قانونی برای «لیلا حاتمی» نیز شده اند...
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،عمل قبیح و حرام روبوسی «لیلا حاتمی» ، با «ژیل ژاکوب» رئیس شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن ، درحالی احساسات متدینین را جریحه دار کرد که وزیر ارشاد نیز صرفا با غیر قابل قبول خواندن عمل این هنرپیشه بی حیا ، در توجیح ارتکاب فعل حرام از سوی وی گفت که احساسش بر این بوده که وی – حاتمی - غافلگیر شده است!.

«علی جنتی» با فرافکنی ، دلیل اقدام غیر شرعی «لیلاحاتمی» را فرهنگ نامناسب غربی را در آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی دانست که براساس آن ، آقایان و خانم ها علاوه بر دست دادن ، روی یکدیگر را می بوسند! و دست آخر نیز با ارائه یک جمع بندی مثبت ، از «دریدگی» ، لیلا حاتمی گفت:«در مجموع خانم حاتمی تلاشش بر این بود که نوع پوشش او به گونه ای متین وحضورش مطابق با معیارهای ارزشی ما باشد.»

اما پس از مشاهده واکنش قابل انتظار و البته درد آور وزیر ارشاد و انفعال کامل مجلس در قبال این موضعگیری و در حالی که چند روز از خدشه دار شدن حیثیت جمهوری اسلامی ایران می گذرد ، عده ای از دانشجویان ، ضمن تماس با روابط عمومی انصارحزب الله ، خود را جمعی از «خواهران دانشجوی حزب الله» معرفی نموده و متن شکوائیه ای را که بر علیه «لیلاحاتمی» به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه تسلیم شده بود را به منظور انتشار به این روابط عمومی تحویل دادند.

در متن این شکوایه با اشاره به اقدامی علنی و عامدانه «لیلا حاتمی» که برای دست دادن و بوسیدن رئیس مرد اجنبی این فستیوال پیش قدم شده و ارتکاب فعل حرام یاد شده از سوی وی ، تاکید شده است که این اقدام گستاخانه ، در انزار عمومی اتفاق افتاده و نام برده به انتشار قطعی تصاویر قبیحه عمل ارتکابی خود عالم بوده است.
بر این اساس امضاءکنندگان این شکوایه ضمن وفق عمل ارتکابی «لیلا حاتمی» با مواد ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ، از نام برده به دلیل ارتکاب و تظاهر علنی به عمل حرام در انظار و اماكن عمومي و معابر ، نزد قوه قضائیه اقامه دعوی نموده و خواستار اعمال مجازات حبس مندرج در قانون ، برای وی شده اند.

این جمع انقلابی همچنین به دلیل «جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی» ملت غیور و شهید پرور ایران توسط این هنر پیشه ، خواستار اعمال مجازات شلاق مندرج این ماده قانونی برای «لیلا حاتمی» نیز شده اند.

دراین شکوایه «خواهران دانشجوی حزب الله» ، همچنین ضمن وفق عمل حرام ارتکابی «لیلا حاتمی» با ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی ، از آن جهت که وی دارای شهرت در بین مردم مسلمان ایران بوده و عامدانه و عالمانه اقدام به عمل حرام بوسیدن علنی مرد اجنبی نموده و با لباس غیرشرعی در انزار عمومی حاضر گردیده است ، عمل وی را مصداق قطعی الگو سازی و مشروعیت بخشی به اعمال حرام ارتکابی از سوی وی برای برخی افراد نا آگاه قلمداد نموده و برهمین اساس از وی به دلیل آنکه مردم را «تشويق به فساد» نموده نزد مقام قضایی شکایت خود را به ثبت رسانیده و خواستار اعمال مجازات حبس از یک تا ۱۰ سال زندان برای این هنرپیشه فاسد شدند.

لازم به ذکر اسامی و رشته تحصیلی خواهران امضاء کننده این شکوائیه روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه با شماره پرونده ۹۳۰۹۹۸۲۶۸۷۴۰۰۰۳۳ ارجاع شده به شرح زیر است:

۱- مقدسه ارمی – مهندسی کشاورزی
۲- مریم تورگلی – زمین شناسی
۳- بهناز فیاض – علوم اجتماعی
۴- زینب مدنیان – علوم تربیتی
۵- زینب شعبانی – مطالعات زنان
۶- مومنی – مطالعات زنان
۷- عطایی – فلسفه علم
۸- نجمیه منصوری – ارشد کلام اسلامی
۹- توران مشرف – ادبیات فارسی
۱۰- پریسا عابدی – جامعه شناسی
۱۱- هما بابایی – مامایی
۱۲- اعظم حیدری – ژنتیک
۱۳- محدثه بخشی – بالینی
۱۴- مرضیه ابراهیمی – مهندسی رباتیک
۱۵- زهرا گدازنده – مهندسی بهداشت محیط
۱۶- زهرا ایزدی – گرافیک
۱۷- زهرا شریفی – اقتصاد
۱۸- میترا خوشکام – علوم قرآن و حدیث
۱۹- مرضیه حسینی – مهندسی ژنتیک
۲۰- مریم پور ملا ابراهیم–مهندسی کشاورزی
۲۱- فاطمه زند – کارشناسی ارتباطات
۲۲- عرفانه زند –کارشناس ‌مهندسی ‌بهداشت محیط
۲۳- نسترن کواکبی – روانشناسی بالینی
۲۴- نرگس زندی – دیپلم اقتصاد
۲۵- نجمه مقدم – مدرسه فرهنگ
۲۶- زهرا هدایتی – مدرسه فرهنگ
۲۷- مریم خان محمد – دانش آموز
۲۸- محدثه قاسم پور –تاریخ
۲۹- مریم هدایتی – ارشد الهیات
۳۰- طاهره پهلوان پور – ارشد الهیات
۳۱- فائزه زین العابدینی – ارشد الهیات
۳۲- زهرا کرمی – ارشد الهیات
۳۳- عاطفه‌عبدی‌خان–‌دانشجوی‌دکترای ادیان و عرفان
۳۴- زینب شاکری – تاریخ
۳۵- فاطمه توحید لو – تاریخ
۳۶- اعظم حبیب الهی – فیزیک
۳۷- مهدیه نیازمند – معارف قرآن
۳۸- طاهره حبیب اللهی – معارف قرآن
۳۹- فهیمه شهباز – تربیت بدنی
۴۰- فرزانه صالحی - روانشناسی
۴۱- فائزه صالحی - روانشناسی
۴۲- مرضیه – مهندسی صنایع غذایی
۴۳- مریم‌حبیب‌اللهی–مهندسی محیط‌زیست
۴۴- فاطمه السادات بیات – فیزیک
۴۵- فهیمه حیدری – فیزیک
۴۶- زهرا خاکباز
۴۷- فاطمه نوش زاده
۴۸- ملیحه یزدی – قرآن و حدیث
۴۹- آمنه پرستگاری – پزشکی
۵۰- بهاره مردانی – مددکار اجتماعی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :